Årets Markedsfører 2015

Forsiden » Foredragsholdere » Årets Markedsfører 2015

AM_15_logo_420x4200For 16 gang skal en jury finne den bedrift eller organisasjon som hadde den aller beste markedsføringen i året som gikk. Det er Markedsføringsforeningen i Oslo (MFO), Kampanje, Markedsforbundet og Handelshøyskolen BI som sammen står bak prisen. Juryen består også av daglig leder Anna Andrea Hvinden i MFO/Markedsforbundet, markedsdirektør Kathinka K. Sommerseth fra Storebrand (fjorårets vinner), byråleder Aris Theophilakis fra Futatsu Industries, adm. dir Hans-Petter Nygård-Hansen i KommFrem, byråleder Linda Kling fra McCann Oslo og journalist Hilde Nyman fra Kampanje.

 

 

Shortlisten til Årets Markedsfører 2015 er som følger:

  • DNB. Case presenteres av: Rune Garborg og Aina Lemoen Lunde
  • Mercedes-Benz. Case presenteres av: Christoffer Nøkleby og Audun Hermansen
  • Telia. Case presenteres av: Ole Andre Skarbøvik
  • TOMS / Flyktninghjelpen. Case presenteres av: Otto Holmen og Anita Jordanger
  • SAS. Case presenteres av: Marianne Orderud
  • Gjensidige. Case presenteres av: Cecilie Ditlev-Simonsen og Anne -Margrete Børjesson