Sponsorer

Forsiden » Sponsorer

ava_tag_color_rgb

Avanade – Hovedsponsor av Norwegian Marketing Summit 2016

 

Avanade er en verdensledende leverandør av Customer Experience Management (CEM), Digital Marketing, CRM og analytics, med 27.000 ansatte i 23 land. Globale selskaper, som Husqvarna og Zürich bruker Avanade Digital Marketing levert som en tjeneste for å øke innovasjonstakten, med 80% reduksjon i time-to-market for nye kampanjer og ny funksjonalitet. I Norge har vi hjulpet Sparebank 1 å doble salget av forsikring ved bruk av CRM og Analytics. Avanade eies av Accenture og Microsoft og er verdens største partner på Sitecore og Dynamics CRM. Vår visjon er å være den ledende digitale innovatøren.

Gå til nettside 

Starcom_420_420_ny

Starcom

Starcom ble startet med en ambisjon om å utfordre bransjen med et annerledes og nytenkende mediebyrå – strategisk forankret og med fokus på innsikt og kreativitet. Vi har et stort hjerte for gode ideer, og lever for de gode jobbene som skaper resultater. Prisvinnende arbeider, topprangering av Recma, solid vekst og lav turnover både blant kunder og ansatte viser at dette er mer enn en ambisjon.

Gå til nettside

losco-400

Los&Co

Vår erfaring er at vellykkede kommunikasjons- eller reklameoppdrag kjennetegnes av å kombinere ulike virkemidler som for eksempel massemedier, events, redaksjonell omtale og involvering av målgruppen – i stedet for å binde seg til kun én fagdisiplin. Våre arbeidsmodeller gjenspeiler dette, og vi jobber derfor med en helhetlig tilnærming, der det spesifikk oppdraget avgjør hvilket av kommunikasjonsfagene som utgjør tyngdepunktet. Parallelt med vår styrke på forretningsforståelse, har byrået spisskompetanse innen utvikling av kommunikasjonskonsepter, kampanjer, digitale medier og design.

Gå til nettside

SAS_logo_200x200

SAS Institute

SAS Institute er ledende innen analyse og har mer enn 75 000 installasjoner globalt. Gjennomnyskapende programvare og tjenester for analytics,business intelligence og data management, hjelperSAS sine kunder til å ta bedre beslutninger raskere.Siden 1976 har SAS gitt kunder over hele verden THE POWER TO KNOW®.

 

Gå til nettsted

Storby_200

Storby

Storby er et annonsesamarbeid mellom de fem største mediehusene i de fem største byene i Norge: Aftenposten, Adresseavisen, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad og Fædrelandsvennen. Alle mediehusene har dominerende dekning i sine regioner gjennom aviser, helgemagasiner, nett, mobil, tablet og nett-tv. Storby når 2,1 millioner lesere per dag noe som tilsvarer 44 prosent landsdekning.

Gå til nettsted

garrison-400

The Garrison Group

Human Centric Marketing. Dette er The Garrison Group. Som markedsførere har vi en tendens til å tenke på våre kunder som kategorikunder. Dette begrenser innsiktsarbeidet og gir ikke resultatene i markedet som merkevaren fortjener. For å virkelig forstå våre kunder må vi gå dypt og forstå dem som hele mennesker med både funksjonelle og emosjonelle drivere. The Garrison Group er et internasjonalt konsulentselskap som leverer markedsføringsstrategier for flere av de store internasjonale og norske merkevarene. I Norge har vi Norges største single source database med innsikt i mer enn 200 kategorier, 2000 merkevarer, all mediedata, kjøpsadferd og livsstilutsagn på norske forbrukere. Segmenteringsmodellen gjør at vi matematisk kan regne ut hvilke segmenter din merkevare skal posisjonere seg mot. The Garrison Group leverer: Innsiktsutvikling, merkevareverdier, markedsanalyser, konkurrentanalyser, segmenteringsmodeller, merkevareposisjoneringer, trade marketing strategier, utvelgelse og briefing av byråer, intern forankring av strategi, kurs og foredrag med mer. «Inspired Strategy».

Gå til nettside

NordiskFilm_420x420Nordisk Film

Nordisk Film Kino tilbyr utleie av saler som passer for enhver bedrift.
Velg mellom 27 saler med plass fra 41 til 978 personer i 7 ulike kinohus i Oslo.
Her er det god sittekomfort, fantastisk lyd- og bildekvalitet, og oppsettet sørger
for at alle deltagerne har full fokus på det som skjer på og foran lerretet.

Gå til nettside

Filmweb_Sponsor_NMS16Filmweb

Norgesbilletten er et produkt fra Filmweb og er en universell kinobillett for bedrifter og organisasjoner. Den er perfekt som gave til kunder og ansatte, som premie i konkurranser, i markedsføringen og i fordelsprogram. Brukes som betalingsmiddel på valgfri kino og forestilling og finnes både som fysisk papirbillett og digital billett. Billetten er gyldig i ett år fra innkjøp.

Gå til nettside