Lise Tangen Hansen
CXO, Papirfly Group
Ekspert på brennhete forbrukertrender som en konsekvens av digitalisering. Hun kobler fersk markeds- og forbrukerinnsikt med hvordan du kan nå fram til forbrukerne.
Lise Tangen Hansen deler gjerne sin kompetanse innen markeds- og kommunikasjonsbransjen som foredragsholder for fagforeninger som ANFO, Mediebyråforeningen, Sponsor & Eventforeningen, INMA, Swedma, Markedsføringsforeninger og Kreativt Forum.
I 2018 ble hun kåret til "Årets foredragsholder" av ANFO
(ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere).
• Ledelse og endringsledelse
• Innovasjon Prosess og metodikk
• Markedsføring og kommunikasjon
• Medielandskap
• Markeds- og forbrukerinnsikt
• Markedsføringseffekt og dokumentasjon
• Markedsføringsteknologi
• Forbrukertrender
Tema:
Hvordan digitalisering dreper tradisjonell kundelojalitet
Innovasjon, digitalisering og "den nye økonomien" påvirker merkevarers kundelojalitet. Kundelojaliteten, slik vi tradisjonelt kjenner den, finnes ikke lengre. Kortene er delt ut på nytt og konkurransebildet er endret.